Шукати в цьому блозі

вівторок, 14 січня 2014 р.

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИКИ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕНЬ КЕРІВНИКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Анотація
Трансформаційні процеси в професійно-технічній освіті зумовлюють активізацію людського потенціалу, що актуалізує необхідність врахування закономірностей поведінки і пов’язаної з цим мотивації досягнень як надійного предиктора ефективної інформаційно-аналітичної діяльності та постійного саморозвитку керівників професійно-технічних навчальних закладів. В статті розглядаються структура і зміст компонентів мотивації досягнень, аналізуються результати її діагностики. Одержані дані можуть бути використані для подальших досліджень порушеної проблеми. Вони є свідченням доцільності підготовки конкретних рекомендацій для управлінців професійно-технічної освіти щодо створення більш сприятливих умов мотивації досягнень у керівного персоналу професійно-технічних навчальних закладів.

Ключові слова: керівник професійно-технічного навчального закладу, мотивація досягнень, інформаційно-аналітична компетентність, діагностика.
Аннотация
Трансформационные процессы в профессионально-техническом образовании предопределяют активизацию человеческого потенциала, что актуализирует необходимость учета закономерностей поведения и связанной с ним мотивации достижений как надежного предиктора эффективной информационно-аналитической деятельности и постоянного саморазвития руководителей профессионально-технических учебных заведений. В статье рассматриваются структура и содержание компонентов мотивации достижений, анализируются результаты ее диагностики. Полученные данные могут быть использованы в дальнейших исследованиях данной проблемы. Они также указывают на целесообразность подготовки конкретных рекомендаций для управленцев профессионально-технического образования по созданию благоприятных условий мотивации достижений у руководящего персонала профессионально-технических учебных заведений.
Ключевые слова: руководитель профессионально-технического учебного заведения, мотивация достижений, информационно-аналитическая компетентность, диагностика

Немає коментарів:

Дописати коментар