Актуальність статті визначається необхідністю розв’язання
суперечності між зростаючими вимогами до медіакультури, медіаграмотності,
медіакомпетентності керівника професійно-технічного навчального закладу та
недостатнім рівнем його підготовки до інформаційно-аналітичної діяльності.
Метою окресленого дослідження є з’ясування принципів розвитку
інформаційно-аналітичної компетентності керівного персоналу
професійно-технічних навчальних закладів. Їх реалізація уможливлює організацію
повноцінної системної підготовки керівників до інформаційно-аналітичної
діяльності як складової медіакультури, медіаграмотності, медіакомпетентності.
Перспективним напрямом для подальшого дослідження є розвиток інформаційно-аналітичної
компетентності педагогів медіазасобами.
Ключові слова: інформаційно-аналітична компетентність, керівник
професійно-технічного навчального закладу, принцип навчання, медіаграмотність,
медіаосвіта, медіа компетентність.
The Best Slots | Casino Roll
ВідповістиВидалитиThe best slots at Casino Roll. If you love table casino-roll.com games, to play https://octcasino.com/ blackjack, you have to bet twice jancasino.com for the dealer to win. goyangfc.com The https://deccasino.com/review/merit-casino/ dealer must