КОРИСТУЙТЕСЯ РІЗНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ,
ЩОБ УПРАВЛЯТИ ЕФЕКТИВНО
У керівника є свої
специфічні методи і джерела інформації, які безпосередньо становлять значну
частину особистого регламенту. Йдеться про такі інформаційні джерела,
як:
- обхід робочих місць і
обмін інформацією з підлеглими;
- прийом відвідувачів з
приватних питань: педагогів, учнів, їхніх батьків, представників громадських
організацій, різних фірм, корпорацій, рекламних агентств тощо;
- закритий
(призначений) прийом відвідувачів з важливих питань;
- наради, засідання
семінари;
- робота з
кореспонденцією та іншими діловими паперами, візи й підписи;
- листи, диктування і
усна передача розпоряджень;
- поїздки в службових
справах;
- вільний час для
самоосвіти або наукової діяльності.
Пріоритети роботи
з цими інформаційними джерелами та їхня послідовність у діяльності керівників
можуть істотно змінюватися. На початку і наприкінці навчального року більше
уваги приділяється прийомові відвідувачів, проведенню оперативних нарад, а
кабінет директора нагадує «штаб діючої армії».
Джерелом інформації
може бути звичайна телефонна розмова, факс або електронне послання – запит в
одну з інстанцій.
Суспільна думка також
є інформацією, яку не завадить знати керівникові, готуючи низку питань. Під час
її вивчення треба пам’ятати про такі моменти, як: політика, поради і
консультації, застереження, офіційна позиція держави, угоди, директиви, а також
приписи керівництва з проблематики, яка цікавить у певний момент. Джерелом
суспільної думки є маркетингові дослідження, однак вони не завжди придатні для
використання у сфері ПТО, окрім них, досить багато різних канцелярій, які
діляться своєю інформацією, або її «ласим шматочком».
Є й можливість
підписатися на інформаційну базу даних (наприклад, Новостной портал – Ліга.net), яку
отримувати на електронну адресу, або через соціальні мережі. Альтернативними
ресурсами для одержання інформації є онлайнові дослідницькі агентства, які
забезпечені сучасними засобами. Вони відомі як «банки чистих знань» або
«індекси знань» і є частиною позамережевого простору, тобто за межами
Інтернету. Їхніми послугами можуть користуватися клієнти, здатні оплачувати ці
послуги (через Інтернет-мережу, користуючись кредитною карткою, електронним гаманцем).
Доцільно зауважити
відносно пошуку інформації таке: ні в якому разі не можна вважати, що чим
більше ви знайдете інформації, прочитаєте її, тим більше будете знати. Треба
пам’ятати, що ціль будь-якої інформації полягає в тому, щоб нести знання. Вона
не може бути досягнута шляхом її масового поглинання. Більш того, поверхнева
інформація завдає істотної шкоди керівникові, продукуючи в нього ілюзію фахівця
знаючого і тому дедалі більше уводить в сторону від дійсно позитивного.
Немає коментарів:
Дописати коментар