І. Мотиваційно-цільовий етап – реалізуються управлінські уміння: коректне формулювання своїх інформаційних запитів; визначення
потреби певного інформаційного ресурсу в межах оперативного і стратегічного
управління ПТНЗ; сприйняття і активний
пошук усіх різновидів і типів інформації; уміння, що
запезпечують планування, організацію і регулювання інформаційно-аналітичної
дільності; створення і забезпечення розвитку інформаційної системи ПТНЗ.
ІІ. Організаційно-виконавчий
етап – потребує
послідовної реалізації умінь інформаційного пошуку і
збирання інформації (опанування загальною системою способів орієнтації в
динамічних потоках інформації; знаходження інформації з різних
джерел; систематизація і предметизація інформації; створення баз і банків
даних), а потім – умінь обробки інформації (забезпечення процесу обробки інформації, аналізу і
синтезу отриманої інформації, її якісне перетворення і прогнозування для
подальшого використання; переробки
великих масивів інформації з використанням інформаційних (комп’ютерних)
технологій та інтелектуальних нормалізованих методик; інтерпретації, систематизації
інформації; алгоритмічної аналітико-синтетичної переробки інформації).
ІІІ. Результативно-продуктивний
етап – реалізується
через уміння фіксації інформації (представлення інформації в формальному вигляді; створення інформаційних об’єктів різних типів; встановлення
зв’язків між інформаційними об’єктами; алгоритмічного перетворення знайденої
інформації, постійного поповнення інформації та добудови своєї особистісної
системи знань), після чого необхідне застосування умінь якісно-змістового
перетворення інформації (створення нової інформації, зберігання і
накопичення її за допомогою баз даних; безпосереднє використання інформації для
розв'язання поточних професійних завдань, прийняття рішень; проектування і конструювання об’єктів і дій, різних за
будовою, в тому числі логічних і формалізованих; використання інформації у
відповідності з виробничими і пізнавальними завданнями).
IV. Рефлексивний
етап – передбачає використання рефлексивних умінь: оцінювання
ІАД, її корегування з урахуванням власних можливостей і здібностей; адаптація
ефективних її елементів до умов, що змінилися; самостійний вибір критеріїв оцінювання інформації; інтерпретація
різних підходів, створення «жорстких особистісних фільтрів» та «чітких способів
відбору цінної інформації»; об’єктивне оцінювання позитивних і негативних
аспектів кожного компоненту системи інформаційних ресурсів; алгоритмізація
вилучення, критичне оцінювання і використання отриманої інформації у контексті
певної управлінської проблеми.
Немає коментарів:
Дописати коментар