Автор: Петренко Л.М.
Назва: Інформаційно-аналітична компетентність керівника професійно-технічної освіти: Алгоритми ефективної діяльності
Рік видання: 2013
Сторінок: 252
Перший в Україні
навчально-методичний посібник «Інформаційно-аналітична компетентність керівника
професійно-технічної освіти: Алгоритми ефективної діяльності», підготовлений
для керівного персоналу системи ПТО, відзначається глибоким змістом, що
відображає особливості інформаційно-аналітичної діяльності керівника ПТНЗ, в
процесі якої відбувається розвиток його інформаційно-аналітичної компетентності. Його оригінальність проявляється в логіці
змісту, побудованому автором у вигляді алгоритмізованих дій інформаційно-аналітичної
діяльності керівника ПТНЗ, що відображено в структурі тексту. Автор позиціонує
зміст і структуру інформаційно-аналітичної компетентності керівника ПТНЗ через
зміст його управлінської діяльності, дослідницьку функцію управління, насичення
прикладами з практичного досвіду керівного персоналу, в чому проявляється інноваційність
навчально-методичного посібника.
У начально-методичному
посібнику розкрито теоретичні засади розвитку інформаційно-аналітичної
компетентності керівника професійно-технічного навчального закладу, особливості
його інформаційно-аналітичної діяльності в процесі підготовки і прийняття
рішення, обґрунтовано і представлено структуру інформаційно-аналітичної
компетентності. Запропоновано механізми її розвитку та обґрунтовано
організаційно-педагогічні умови їх упровадження в систему діяльності обласних
навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти.
Методичні
засади розвитку інформаційно-аналітичної компетентності представлені палітрою
методів і способів пошуку, відбору, збереження, кількісної та якісної обробки
інформації (аналізу і синтезу), які доцільно використовувати в управлінській
діяльності.
Для
керівників та викладачів системи професійної освіти, для самостійного розвитку інформаційно-аналітичної компетентності.
З питання придбання книги звертатися на електронну адресу, вказану в верхній частині блогу.
Немає коментарів:
Дописати коментар